De draad kwijt?
We zijn constant bezig met het updaten en uitbreiden van onze FAQ's. Stuit je op een vraag die nog niet beantwoord is? Deel het met ons!
Neem contact opVragen over het account
Ja, dat kan zeker! Je hoeft alleen een extra werknemer aan je bedrijf toe te voegen met de rol “Boekhouder”. Zodra die is ingesteld, ontvangt deze automatisch de facturen zodra een bestelling is verzonden. Superhandig toch? 😊
Ondersteuning bij je klant
Zeker weten! Bij Ledisons zijn we niet alleen je leverancier van top-notch LED-verlichting, we zijn ook je geheime wapen in klantadvies. Stel je voor: je staat bij je klant en het is tijd om te schitteren. Maar hoe kies je de perfecte verlichting? Geen zorgen, Ledisons staat achter je!
Wij kunnen je helpen om een lichtplan op maat te maken. We duiken in de details: van de grootte van de ruimte tot de sfeer die je klant wil creëren.
En dan hebben we nog iets cools: onze demobox. Het is jouw persoonlijke showcase van verschillende LED-spotjes met verschillende lichtkleuren. Hiermee kun je ter plekke de effecten van verschillende verlichtingsopties demonstreren. Het is alsof je een live Pinterestbord hebt, maar dan voor verlichting.
Op zoek naar andere manieren van advies? Daar zeggen we ook geen nee tegen. Of je nu belt, mailt of een rooksignaal stuurt (grapje, doe maar niet), we staan altijd klaar om je te helpen met persoonlijk advies.
Bestelproces
Nadat u de gewenste producten heeft gekozen, kunt u de hoeveelheid aangegeven. Vervolgens klikt u op ‘In winkelmand’. Daarna ziet u rechts bovenin uw winkelmand kort verschijnen. Hier kunt u de keuze maken om naar uw winkelmand te gaan of direct af te rekenen.
Na enkele seconden verdwijnt deze keuze weer. Het product is wel in uw winkelwagen terecht gekomen. U kunt op elk moment naar uw winkelwagen gaan en de inhoud van uw winkelwagen aanpassen en bekijken. Ook heeft u direct de mogelijkheid om af te rekenen.
Wanneer u op ‘Afrekenen’ heeft geklikt, kunt u uw gegevens invullen en aangeven hoe u wenst te betalen. Vervolgens klikt u op ‘Bestelling plaatsen’ en wordt doorgestuurd naar uw bank of wordt uw bestelling afgerond.
U ontvangt daarna een mail met een bestelbevestiging.
Garantie
Onze garantie pakt verborgen mankementen en technische defecten aan. Als blijkt dat de product(en) niet lekker lopen zoals afgesproken, dan fixen we dat zonder kosten door ze te vervangen of te herstellen. En als er geen vervanger is, dan krijg je gewoon je geld terug.
Na de levering moet je de spullen gewoon normaal gebruiken. Gebruik het product zoals we dat adviseren op onze website, op de verpakking, en in de handleiding. Als je zelf gaat knutselen aan het product, dan zeg je helaas doei tegen je garantie.
Retourneren
Heeft je klant zich bedacht, of heb je zelf een kleine misser begaan? Geen probleem! Je kunt (een deel van) je bestelling binnen 100 dagen na ontvangst aan ons melden. Stuur ons een mailtje naar info@ledisons.nl om ons op de hoogte te brengen dat je iets wilt retourneren. Zorg ervoor dat je de producten binnen 14 dagen na je melding naar ons opstuurt, zodat we alles vlot kunnen afhandelen.